måndag 12 april 2010

Torftigt är bara förnamnet

My God. Jag är så himla trött när jag kommer hem efter dessa repdagar. Och idag har ändå varit värsta softish-dagen om man jämför med förra veckan. Ska som sagt sjunga en ballad på lördag och idag har vi gått igenom sången med pianist och sångcoach. Hade dock bara tio minuter så det blev mest en genomsjungning. Sen har vi repat koreografi till öppningsnumret som kommer bli väldigt mycket mer sprakande än sist. Mycket dans (jag är ju INTE en dansare så jag tyckte det var lite krångligt..) och massa fart och fläkt. Det kommer nog bli grymt till på lördag, men mycket att lära in. Vad det gäller min solosång är jag lite osäker på det förslag på stageing jag fått hittills... men jag tror att med lite övning och lite mer bakgrundshistoria kan det bli coolt. Vi får se...

Fan... jag har så dålig blogginspiration just nu... Det händer sällan... Jag är helt enkelt för snurrig i skallen efter dagen. Jag ska hitta en riktigt rolig och intressant blogg att sno inlägg från snart...

2 kommentarer:

  1. Just nu är allt du skriver spännande! Vi vill veta allt som händer innan och bakom scen och hur det går. Jag tror stenhårt på dej!! Britt

    SvaraRadera
  2. Hej Josefin!
    Jag kollar på reprisen nu!
    Du är grym!
    Kram!

    SvaraRadera