måndag 26 april 2010

Att vara eller icke vara

Idag är jag inte:

  • gullig
  • snygg
  • snabb i huvudet
  • pratsam
  • rolig
  • företagsam
  • fräsch

däremot är jag:

  • skitdålig på att laga middag till mig själv (brända köttbullar med lingonsylt)
  • full med snor
  • 350kr fattigare efter en spending spree på Apoteket
  • väldigt skrattig efter att just bevittnat ett av Arns pepptalks med sina mannar...
  • orolig över att halsen ska bli sämre
  • lite ensam nu när Malin har åkt igen och Robert inte kommer på länge

Ok. Det var det hele för nu.

4 kommentarer:

  1. om du behöver nåt kommer jag å hilda med en leverans imorgon. vi är hemma å hjälper gärna en stackars förkyld julia-krake. kram å krya
    leca å hilda

    SvaraRadera
  2. Är ni i El Stocolmo alltså? Inte skulle jag någonsin utsätta lilla Hilda (eller dig för den delen) för denna smittohärd jag har hemma. Men nog blev jag väldans frestad av att träffa er båda. hir länge är ni här? KRAM

    SvaraRadera
  3. vi är icke så rädda för snor.
    är i stan imorgon onsdag å pussar på elins tvillingar som är nyfödda. isf kan vi ses på em nån gång. kvällen blir i vallis med mammi å pappi å sen bär det av till hyppeln å alingsås på torsdag.
    hör av dej om du är pigg på en date. pussen å kryen på sig nu. illa kvickt!

    SvaraRadera
  4. vi äro icke så rädda för snor.
    vi är i stan imorgon å hälsar på elins nyfödda tvillingar å sjöstan. en dejt på em får det bli isf. sen bär det av till mammi å pappi i vallis på kvällen å alingsås på torsdag fm.
    hilda pussas gärna med dej. live helst. men annars får du här tusen blöta slängisar från mig å hilda.
    du är en stjärna. krya på sig illa kvickt nu.
    puss

    SvaraRadera