torsdag 15 april 2010

En go dag

I 12 timmar har vi repat idag. Non-stop, med undantag för lunch och den vilopaus det blev under de andras genomgång av solonummer då jag passade på att sova.

Det har varit en fantastisk dag. Nu mer än någonsin känner jag att jag verkligen inte ville åka ut. Jag skulle bli så sjukt sur och ledsen att inte få en ny låt att bita i nästa vecka! Och våra coacher! De är fenomenala. Idag har vi repat ensemblenumret om och om och om igen med Roine och hans outtröttliga energi, hans enorma känsla för detaljer, grymma koreografi och otroligt ödmjuka sätt gör honom till en på miljonen. En ynnest är det att få jobba med honom. Och tjejerna! Jag tycker så mycket om i princip allihop. Vi blir tightare och tightare och det är så roligt att jobba med dem. Fan va jobbigt det kommer bli på lördag när två av oss måste förvsvinna.

Jag måste ta tillfället i akt och tacka er för era peppande kommentarer. De betyder så oerhört mycket och de gör att jag orkar vara lite nere ibland och sen skaka av det och bli ännu gladare och starkare (som du skrev Annika). TACK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar