tisdag 22 september 2009

TPT


Ok. Vet inte riktigt vad som hände men jag sov till 11! Good-bye morgonpromenad!


Det är grått och blött ute. Good-bye sensommarvärme!


Jag är förkyld och äcklig. Good-bye nyfunnen träningsdiciplin!


Har ingen som helst lust att fixa i ordning här hemma. Good-bye renoveringsplaner!


Mitt hjärta är i Malmö. Good-bye möjlighet att ligga inne och pussas hela dagen!


Orkar inte gå och hämta mina skor hos skomakarn. Good-bye inbillad företagsamhet mitt i arbetslösheten.


Jag har typ blivit blind på vänser öga under natten (inget skämt!). Good-bye djupseende!


Nu ska jag äta frukost och sen äta upp ostbågarna som blev kvar igår (som dessutom är som godast nu när de blivit sega) och sen ska jag lyssna på Don't you forget about me med Simple Minds och sen blir det Owner of a lonely heart med Yes! men först! Top Model-reprisen på trean! Hello trailor park trash!

2 kommentarer:

  1. du är så obehagligt snygg och vacker, så fantastiskt rolig, jag älskar din blogg, jag saknar dig så jag får ont i hjärtat, jag älskar dig så jag får dåndimpen och jag tycker faktiskt du borde få bukt på din skype hehehe... ÅÅÅHHHH JOSSSSSEEEEE, varför är jag häääääääääär och inte med ddiiiiiiiigggg? bajs....

    fick den här av elin, hon filmade också på famous bar, allra bäst är precis i slutet - arash: http://www.youtube.com/watch?v=rMe96PQ52kY

    SvaraRadera
  2. Becka. Ibland känns det som att alla borde ha en sån som dig på axeln. En som är sådär mjuk och len och ruskigt söt. Som peppar och klappar och som man gång på gång undrar hur iallsindar man förtjänar att ha i sitt liv. Jag saknar DIG! Jättefin video, BECKA BECKA BECKA! :D

    SvaraRadera