onsdag 23 september 2009

Inget att skämmas för


Från 0-100 gick jag plötsligt när jag fick nog av min slöardag och gick och dansade afrikansk dans istället. Fy i helvete vad jävla jobbigt alltså! En timme av ihärdigt skuttande och booty-skakande senare var jag sjöblöt och med fyra lager hud under fötterna mindre, men jädrar va kul det var. När jag går igen ska jag orka ännu mer!
Sen blev det lite mer TV-tittande och ostbågar innan det blev ölande med kollegor från i somras. Massor som hände på en gång alltså och nu slipper jag lägga mig med dåligt samvete att den här dagen inte blev något.
Imorgon bär det av till Malmö igen tidigt, tidigt på morgonen och innan dess ska jag upp på vinden och hämta lite grejs och sen packa... Kommer jag någonsin vara ute i god tid? Kanske om ÅTTA dagar, när jag blir VUXEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar