söndag 27 september 2009

Broder Jakob, broder Jakob

Nu är det dags för lite skryt känner jag.

Jag har ju två ruskigt begåvade syskon som jag har skrivit om här förr.

Båda håller på med musik men med helt skilda genrer.

Nu är det så att min söta lillebror som sjunger och growlar i metal-bandet Last View har släppt en ny video. Den gamla kan ni se om ni klickar på bilden på honom här till höger. Den nya, till låten Bottle Call, kan ni se HÄR!

Även om jag inte lyssnar på metal dagligen tycker jag att det är grymt.

Men inte nog med det! Nu har musiktidningen Close-up listat Sveriges bästa osignade live-metalband och vilka kom på FÖRSTA plats, om inte min käre bror och Last View!

Nu har de plötsligt spelningar till höger och vänster. Senast i Danmark. Storasyster är MÄKTA stolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar