onsdag 30 september 2009

Dagens måsten

Oj vad solen skiner idag! Ljuvligt!

Imorse kl 05.20 åkte mina kära danskar hem igen, som tur är ska jag bo hos dem om en vecka så vi slapp det tårdrypande farväl vi kunde ha haft.

Jag har träningsvärk i rygg och axlar och är oerhört tung i kroppen men ska banne mig ut på enrunda nu i solen. Måste komma igång med promenadrutinen igen, den mår jag så himla bra av!

Annars är detta dagens måsten:

  1. Hämta kläder och skor på vinden inför fotograferingen ikväll
  2. Välja låtar och fixa noter till audition om en vecka
  3. Städa + tvätta de förbenade fönstren inför le birthday imorgon
  4. ÖVA på mina sånger
  5. Kanske hinna en sväng till Djurgården för promenix

2 kommentarer:

  1. Men hallå!!! Du glömde ett till måste. Det franska vinet väntar också ikväll :) Kramar Lotta och Lillan

    SvaraRadera
  2. Ahhhh, mais oui, mais oui mademoiselles! Je viens après le photo-shoot.

    SvaraRadera