söndag 27 september 2009

Segt så det förslår

Aaaaaaaaaaaaaaahhhhh vad vi är för jevvla sega!

Vi har inte gjort ett dyft under hela dagen. Förutom en ruskigt bra frukost. Sen stannade vi upp och har inte tagit oss vidare. Malmö är gråare än någonsin, men man kan ju faktiskt gå ut ändå! Ska försöka ta mig i kragen snart. Kl 19 ska vi åtminstone KANSKE på teater. Dock har Robert suttit i telefonkö i 25 minuter nu för biljetter så vid närmare eftertanke lär det väl bli bio istället...

Jag har fått ett jobberbjudande! I Stockholm. Med flera personer som jag tycker sjukt mycket om. Det är roligt men typ inga pengar tror jag, så jag ska få lite mer info innan jag bestämmer mig. Skönt att bli tillfrågad iaf och roligt att ha något att göra i vinter.

Återkommer när jag vet nåt mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar