onsdag 16 september 2009

Rapport från sänghalmen


Värsta sega dagen. Det är grått ute och vi kommer oss inte riktigt för med någonting, men eftermiddagsmys är faktiskt fett underskattat!
Morgonen började dock rätt aktivt. Jag gjorde en lista med vad som skulle avklaras och mycket har jag hunnit med. Lämna kläder på Stadsmissionen, lämna in höststövlarna hos skomakarn (jag fick lite skäll av honom för att jag ovårdat mina skor så grovt), lämna in filmer som jag tagit med min gammkamera under sommarn samt gå på den där castingen (det kändes som att ni glömde hålla tummarna... Skönt att kunna skylla på andra om man gjorde dåligt ifrån sig ;) )
Nu ska jag dock bryta upp från mitt vertikala läge och mysandet och avklara ännu en punkt på listan: dags för träning på SATS Kocksgatan. Toodiloo så länge!

1 kommentar: