torsdag 24 september 2009

Ombytta roller

Nu är det ombytta roller!

Hela sommarna har Robert fått gosa ner sig under täcket när jag har gått till jobbet. Det är ju mycket svårare att komma upp när nån får ligga kvar sådär. MEN NU! Nu är det Robbie som ska till skolan på mornarna och jag kan gott ligga kvar i sängen hela dagen!

Nu gör jag ju inte det eftersom jag är relativt morgonpigg och ska, trots träningsvärk som skulle kunna klassas som svår sjukdom och en vätskefylld (men cystfri) ömmande buk, gå morgonprommen i Pildammsparken.

Ska inte på audition längre på lördag. Har blivit kallad i början av oktober så nu kan jag andas ut lite innan jag blir än mer nervös tills det är dags på riktigt.

Audition... Det var sannerligen inte igår för mig. Om man inte räknar med ALV, men den var ändå för två år sedan och de är så otroligt snälla. Hmm.... borde boosta psyket lite. Ska kanske köpa ett såntdär kassettband där en lugn röst repeterar att man är en strong and confident woman...?!

1 kommentar:

  1. Åh, fick du en privat tid! Lyx dig. Själv fick jag ju inte komma, är väl för ful för deras dumma audition... jävelhuven! Hur som helst så håller jag tummarna för dig!

    SvaraRadera