söndag 13 september 2009

K A T A S T R O F

Men SNÄLLA!!! Nu har vi sett typ tio minuter av den här nya serien, Komissarien och havet. Efter trailern som rullat flitigt senaste veckan hade jag ändå fått upp förväntningarna en del. Men vad fan ÄR det här. Att hälften av casten är dubbade tyskar är redan det katastrofalt dåligt. Att dubbarna dessutom inte ens verkar vara skådisar hjälper inte. Att manuset suger hästb*lle är dock den största besvikelsen.

Måste genast byta freecard. Per Morberg- you're out!

Men vad kan man egentligen vänta sig när filmen presenteras av LIDL???

3 kommentarer:

  1. Slog på Tv:n efter vi sett den fantastiska filmen The Reader. Jag håller med om allt du skrivit. Skäms TV4!! Det var verkligen uruselt. Synd, för jag hade hoppats på att det skulle vara bra.
    Tack ännu en gång för idag...Underbart att ses!Vad fint du skrivit om oss:)Du e grym själv..
    Massa kramar Emmelie

    SvaraRadera
  2. Alltså det var det sämsta jag sett någongsin. Jag orkade knappt tio minuter... Ville spy & bomba tv4! Fy fan att vi är arbetslösa är ett mysterium!

    SvaraRadera
  3. I know! Det var helt sjukt dåligt. Jag skrattade.
    Platt dialog, dåligt skådespeleri och fruktansvärd påläggning av ljud. Dessutom dubbat! Hur tänkte dom??!

    Ja, det var nog det sämsta jag sett. Förutom Barb Wire med Pamela Andersson, den filmen var nog sämre tror jag.

    Kram på dig fina Jossan!

    SvaraRadera