tisdag 22 september 2009

...och så lite naket

Fan vilka jävla goa kompisar jag har alltså. Ruskigt trevligt att få hänga med dem hemma hos mig ikväll. Världen känns lugn, trygg, vacker och jävligt rolig när jag är med dem!

När de hade gått hem däckade jag helt. Jag somnade jag under tiden som jag pratade med min kille i telefon (förlåt!). Dagens tränande och långa promenader tog väl ut sin rätt... Eller så måste min kille bli bättre på one-liners och roliga historier...

Nu, efter två timmars power-nappande, vaknade jag tillräckligt för att kunna plocka i ordning vardagsrummet och mig själv för att tillslut kunna krypa ner på riktigt. Först ska jag bara plita ner det här inlägget. Det gör jag liggandes i soffan och konstaterar för hundrade gången att jag behöver en större gardin, ja, eller två som de flesta andra har. Det blir alltid en glipa på ena sidan fönstret och mina stackars grannar tvingas än en gång konstatera att de har en alldeles egen, gratis, Hootchy Kootchy-club mittöver... En sjukt osexig soffliggande sådan. Lite som om Homer Simpson skulle börjat med striptease.

Ok. Dags att sova märker jag. Utsvävningar som inte hör hemma här. Imorgon kanske jag ska åka tåg igen. Tjohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar