onsdag 30 september 2009

The list!

Ok. Jag har plötsligt bloggmani. Ett inlägg TILL bara sådär direkt! Kanske för att jag har dåligt samvete för att jag bara skrev ett ynka inlägg igår och väldigt sent.

Kom ju på att det är födelsedag imorgon och jag inte har gjort någon önskelista. Eftersom detta är en ego-blogg och jag gillar presenter är det inte mer än rätt att jag delar min önskelista ( både det realistiska och det orealistiska) med omvärlden.

Helt utan inbördes ordning:
  • Slipning och vitlasering av mina golv i hallen och köket
  • Tea Tree-oil ANSIKTSTVÄTT från Body Shop
  • Teater, dans och musikalbiljetter
  • Gammeldags vackra plåtburkar att ha i skafferiet
  • Ett välbetalt, roligt jobb
  • Körlektioner (alltså kör som i köra bil, jag vill inte ha lektioner i att sjunga i kör om nån trodde det...)
  • Matrix anti-dandruff shampoo
  • Kvibille Cheddar-ost
  • En ny fin mascara
  • Melerade rödblårosa jättelånga knästrumpor från Indiska
  • Gröna vantar med rosetter från Indiska
  • Att nån betalar skomakarräkningen för mina tre par stövlar som måste lagas
  • Nytt bestick-set OBS! Inte för tungt (jag gillar lätta gafflar och knivar samt inte för djupa skedar)
  • En platt-tv
  • Vita förvaringskorgar att ha i skafferiet
  • Att nån hjälper mig sätta upp belysning i köket
  • En stooor svart väska från H&M för 349kr
  • En god (och inte för tung) ny parfym, typ chloé eller nåt annat härligt
  • Resa till Paris v.44
  • Snygga jeans med loose-fit
  • Stereo med iPod-dockning
  • En extern hårddisk till min dator
  • World peace
  • Många pussar och kramar

1 kommentar:

  1. Världens största och varmaste grattis i förskott! (Ifall jag glömmer imorgon).
    Hoppas du får en mysig dag och att åtminstone hälften av dina önskelista dyker upp i fina paket. Pussar och kramar, Alex

    SvaraRadera