torsdag 24 september 2009

Alla goda ting är tre?


Shit. Jag fick värsta lyckochocken. Tre av mina absoluta favoriter på en gång.
  1. Äta mango
  2. Vara med Robert
  3. Markus Krunegårds nya låt på radion.

Fick lite svårt att hantera allt bra som bara kom sådär plötsligt.

Idag har jag och underbara Malin Molin umgåtts hela dagen. Vi fick shoppingspatt på Body Shop och jag köpte massa godluktande saker på 30% rabatt. Kan starkt rekommenderas! Innan det åt vi lunch på en Indisk restaurang med en ytterst märklig men underbart trevlig servitör. Som Malin uttryckte det: Malmö är en väldigt trevlig stad när man är två.

Har lite dåligt samvete eftersom det inte blev någon promenad idag (shoppade loss frukt och grönt på Möllan istället). Ingen träning alls faktiskt... Ska köra nåt imorgon istället, men nu kommer snart Sven och Malin hit och då ska vi dricka rödvin och spela ett Kurt Olsson-spel som Malin hittade på Myrorna för 35kr. Malmö är rätt trevligt när man är bara en eller fyra också...

2 kommentarer:

  1. Jamen just det!!!! Alltså! Jag kommer antagligen behöva en tjänst av dig eller Mallan längre fram! Återkommer om det :)

    SvaraRadera