söndag 13 september 2009

Rutiner

Vilken helg! Jag har fått träffa så många som jag älskar och gjort så mycket mysigt.

Nu är jag tillbaka i min älskade lägenhet på Söder. Jag stortrivs! Tänk att jag bor så mysigt. Nu är Robert här också och det är lite pirrigt konstigt, när han var här sist var vi bästa kompisar bara. Det känns som om det var en livstid sedan.

Trots att september började oerhört sorgligt och kaotiskt så gjorde jag inte avkall på mitt löfte till mig själv att komma igång med träningen igen. Det är jag väldigt glad över. Utan den fysiska träningen skulle jag inte palla med hälften så mycket som jag gör och kommer att göra. Oj vad jag har saknat den i sommar känner jag. Då blev det sporadiska promenader, springrundor och ännu mer sporadiska styrkepass hemma. Nu går jag minst 40 min varje morgon innan frukost och har börjat återanvända mitt älskade SATS-kort. Det bästa är ju att det funkar även i Malmö.

Nu ska jag ut på morgonrundan runt Årstaviken, sen blir det dans och sen fika med flickorna som jag inte klarar mig utan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar