fredag 4 juni 2010

Nedräkning

Nedräkningen inför sommarens höjdpunkter har börjat! I lite mer än en vecka har jag burit på någon märklig ångest som gör att jag inte riktigt kan glädjas åt alla roligheter på det sätt jag skulle ha gjort om jag var som vanligt.

Att nu räkna ner till vad som komma skall kanske gör att jag får bättre överblick och allt känns lite bättre.

Om man räknar med idag är det:


1 dag kvar innan Harriet och Oskars bebis är beräknad

1 dag kvar innan jag ska på födelsedagsfest för Malin

2 dagar kvar innan jag blir sambo med mannen som jag är kär i

3 dagar kvar innan de avslöjar årets Sommarvärdar i P1, tyvärr jobbar jag just den dagen...

9 dagar kvar tills Missy Elliot kommer till Stockholm

15 dagar kvar till prinsessbröllopet då vi befinner oss i Sölvesborg och har vårt FÖRSTA GIG med rockabillybandet.

35 dagar kvar till min brors spelning på Hultsfred

60 dagar kvar till Revy-SM i Eskilstuna där jag medverkar.

Sen är det nog roliga saker som händer emellan detta. Får vi hoppas.

3 kommentarer:

  1. Becka kommer hem! Sen blir allt bra!:-)

    Cool Cat

    SvaraRadera
  2. Ey Revy-SM i E-tuna! Jag gjorde mitt första Revy SM där. Roligt! Då var vi på scenen på Parken Zoo =)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Cool Cat: Vi får väl se.
    Ellan: Åhh, va kul att du varit där också. Jag visste ju att du varit på ett och annat revy-sm. Hör av mig till dig när jag börjar bli nervig så du får berätta hur det är. :)

    SvaraRadera