torsdag 3 juni 2010

Hier soir-rosé, rosé, rosé


Fan vilken trevlig kväll det blev igår.

Jag hade lite 90's feeling och satte på mig svarta korta chinos med hög midja och, hör och häpna, magtröja! Jojo! Det var inte igår, eller haha, det var det ju faktiskt. Men innan igår var det inte igår. Det var inte i förrgår alltså (kan jag bara släppa det?).


Sen begav jag mig till fots genom den varma och vackra staden ner till Djurgårdsbron och Strandbryggan där världens goaste Malin hade födelsedagshäng.

Detta var så trevligt på så många sätt. Dels för att det alltid är roligt att träffa Malin och för att hon fyllde år. Men också för att jag fick en bonuskväll med Anna-Lill som egentligen inte ska vara i Stockholm mer i sommar. Hon har ju gått till final i Talang 2010 tillsammans med Zirkus Hanz och är därför i stan igen på blixtvisit. Jag önskar att hon aldrig åkte härifrån. Det är fruktansvärt tomt när hon är borta.

Trots att jag bara tänkte ta ett glas blev vi bjudna mer än en gång av Malins fina kille Daniel som just kommit hem efter ett halvt års tjänstgöring i Afghanistan. Därför har jag lite tungt huvud just nu, men ska bota detta genom att tvätta köksfönstren och sen gå på studentmottagning.

Ett fett OBS! Min mobil går plötsligt inte att ladda! Den dör ifrån mig! What to do, what to do?!

1 kommentar:

  1. Fantastiska Jossan! Underbart att ni tittade förbi igår, det blev verkligen en födelsedags-superbonus! Och vi ses ju på lördag också, så sjuuukt roligt fantastiska du!! Kramar i mängder!

    SvaraRadera