onsdag 23 juni 2010

Födelsedag x 2


I förra inlägget tror jag att jag slog något slags rekord på användandet av ordet nu. Jag ska försöka sluta med överkonsumtion av ord. Det är bara så krångligt att skriva från mobilen. Det är min ursäkt och den får ni vara så goda att ta. I morse firade vi Annettes födelsedag här i huset på Fähusgatan med frukost och paket. Sen sprang jag en runda i skogen men det var för hett för att springa två varv. Ett varv räcker dock gott och väl för att få plats med tårta. Jag trivs väldigt bra här. Med Roberts familj. Det känns nästan som hos min familj. Och snart ska vi till andra delen av Roberts fina familj och fira hans mamma Britt. En ypperlig dag för födelsedag alltså.

1 kommentar:

  1. Vad bra att ni har det skönt! Det verkar så härligt att ha födelsedagar på sommaren. Själv brukar jag fira genom att sitta i en snödriva i
    decembermörkret och tugga på djupfrysta jordgubbar!
    Cool Cat

    Nej, Josefin jag har inte glömt att mitt bästa kalas var när du bjöd på libanesisk mat! :-)

    SvaraRadera