söndag 6 juni 2010

Sambosambrero

Nä, dåligt huvud idag alltså...


Är imponerad över min morgontidighet eftersom jag kom i säng runt halv fyra. Hade en mycket trevlig kväll igår tillsammans med Anna Lidman. Tre starka drinkar hann vi med i Annas fantastiska lägenhet i Gröndal och sen gick vi på ett hejdundrande kalas för världens finaste Malin.

Idag mår som sagt huvudet därefter...

Dock är det ju en väldigt viktig dag idag!

Idag blir jag sambo med min kärlek. Han sitter nu på tåget med sin stora resväska och sin elgitarr och kommer inom några timmar att slå sig ner hemma hos mig för att stanna. Länge. Vi kommer att kunna säga hemma hos oss! Vi kommer inte behöva säga hej då om några dagar. Det känns helt sjukt. Och fantastiskt.


Men nu då? Nu ska jag väcka liv i min för dagen 80-åriga lekamen och sätta igång att städa i ordning lite. Det är ju inte varje dag det både är nationaldag OCH sambodag.

4 kommentarer:

  1. Babe!

    Tack för igår kära! Vilken super kväll! Det måste vi göra om snart. Försökte messa dig när jag kom hem, men din telefon är inte på bästa humöret :) Njut av dagen. För det är inte varje dag som nationaldag och sambopremiär inträffar samtidigt. Mysigt. Kram!!

    SvaraRadera
  2. A match made in heaven obviously!

    Åh, åh, åh du har blivit kusmoster!! Harriet har fått en pojke!
    "Flaggan i topp det blev en med snopp" är väl det enda man kan säga när terroristen föds på självaste nationaldagen! :-)

    Stolt gammelmoster

    SvaraRadera
  3. Heeej! Aha! Det var ju du ju =) Roligt att ses i går, dock är det inte lika roligt i huvudet här heller idag...

    SvaraRadera
  4. Tack fina! Jag är oxå väldigt glad att jag har det bra och försöker ta vara på alla minuter jag har här! Jag hoppas även att de hittar den försvunne, det känns otäckt... Saknar er och Svedala, hälsa Rob the mob det oxå! KRAM

    SvaraRadera