lördag 19 juni 2010

En kurs i samarbete


Typiskt! Jag som gick upp och satte på mig träningskläder för att gå ut och gå, trots att jag kände att nåt var tokigt i kroppen. Efter ett litet tag kunde jag identifiera vad det var. Den där jäkla värken som hälsar på varje månad valde att komma idag. En hel vecka för tidigt. På kronprinsessans BRÖLLOPSDAG! Det finns ingen rättvisa! Just idag känner jag mig extra avundsjuk på de kvinnor som kan sucka lite åt värken men sen gå ut och gå som vanligt. Jag måste ju kasta i mig en stark värktablett, egentligen två olika om jag ska vara riktigt säker på att inte få mastodontvärk, sen är det bara att lägga sig med nåt varmt på magen och vänta ut det. Annars riskerar jag att som så många gånger förr ligga i såna smärtor att jag tillslut tuppar av eller spyr av utmattning. Så här ligger jag nu. Inte så självömkande faktiskt utan mest arg på min dumma kropp som borde gå en kurs i samarbete.

3 kommentarer:

  1. Anade detta i torsdags när du var ARG! (Förresten tycker jag att du är mycket vacker på den bilden) Sköt om dig nu med varmt på magen och mycket sympati. Stora kramar och mycket medkänsla från mamma som tänker på dig.

    Kramar från Cool Cat

    P.S. Önskar att jag kunde vara där ikväll.

    SvaraRadera
  2. Usch vilken värstingsort du har fått, stackare.

    SvaraRadera
  3. Ta en Alvedon plus en ipren eller ibumetin! Det ger nockout effekt på värken!B

    SvaraRadera