tisdag 8 juni 2010

Första dagen på gammalt jobb


Idag har jag jobbat på mitt gamla jobb på VILA. Det var mer än ett år sedan men det mesta satt i ryggmärgen. Inte så konstigt kanske eftersom jag varit där i fyra år och under tiden jag var chef bodde jag mer eller mindre på jobbet ett tag.

Trots att jag bara jobbade i fem timmar blev jag rätt trött. Jag vantrivs inte eller så, men jag skulle ljuga om jag inte sa att jag hellre skulle sjunga och dansa eller gosa med mina barn på avdelning Ugglan... Jaja, jag ska ändå inte jobba så mycket i sommar. Lika bra att vara glad för det lilla.

Det bästa med idag var dock att jag fick tillbaka min älskade telefon och att jag äntligen kan ta emot sms även från telia-mobiler. Så fire away alla med telia-abonnemang, jag lovar att svara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar