måndag 28 juni 2010

Från stup till buskar


Alltså... Jag gick och gick och allt var så bra och jag hittade alldeles utmärkt bra och tänkte till och med skicka ett inlägg om hur duktig jag var på att hitta när vägen plötsligt försvann. Mellan skogskyrkogården och tallkrogen tvingades jag hoppa nerför ett stup. Och hur mycket jag än försökte tänka att jag var en van parcour-utövare så dundrade jag nedför klippavsatser och in i ett par dumma buskar. Tror jag skrämde slag på de stackars bilister som råkade köra förbi just när jag kom ramlandes ur buskaget. Well, well, lite skrubbsår har ingen dött av och nu har jag lämnat nycklarna. Men jag tar tåget hem!

1 kommentar:

  1. Stackars liten! Säg till Rob att blåsa på det onda! Fast han kanske redan har gjort det! Silly me! De stackars traumatiserade bilförare som såg dig tumla ut ur buskagen behöver nog en längre tids medicinering/terapi. Alla läser så mycket deckare nuförtiden att scenariot "ung kvinnas kropp tumlar ur buskage" självklart betyder mord eller åtminstone mordförsök. Undrar just om någon ringde polisen....

    Kram från Cool Cat

    SvaraRadera