onsdag 2 juni 2010

Morslemur


Kolla världsafina Oskar och Harriet. Om typ fyra dagar ska de bli pappa och mamma. Heeelt otroligt. Jag är så glad för dem. Det är så konstig för Harriet och jag har känt varandra hela livet och nu ska hon bli en mamma. Frågan är... när min kusin får barn, vad blir då jag? Bara en tant? För man säger ju inte mors-kusin... eller hur? Morsgris kanske? Nä, det finns ju redan. Morslemur?

Well, well. En mycket trevlig dag hade jag igår i Uppsala och blev bjuden på supermumsig mat och sen en chokladbiskvie the size of Norway. Jag vet inte varför jag skriver varannan mening på engelska. Jag vet att det är jättetöntigt men jag kan inte hjälpa det. Jag bjuder på min totala loserness.

Idag har jag blivit fett förbannad på att det inte verkar gå att ladda över bilder från mobilen till datorn. Vill ju visa mitt kök ju! Men det går inte och därför har jag suttit inne i två timmar när solen strålar därute. Har dessutom missat ett träningspass jag tänkte gå på. Jag gillar inte att träna längre. Jag har slutat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar