torsdag 3 juni 2010

Mobillös

Nu ska jag berätta nåt som känns RIKTIGT jävla skruttigt. Min mobil är trasig och laddar ur istället för att ladda batteriet när jag sätter i kontakten. Nu kan jag bara använda telefonen när mobilen är i en kontakt men annars är den helt KAPUT.

Kan varken skicka eller ta emot sms. Typiskt.

Jag som redan känner mig ensammast i världen.

Om nån mot förmodan skulle vilja mig nåt så kan man prova att ringa. Eller skriva på fejjan.

Suck. I-landsproblem, jag vet. Men just idag kändes det riktigt tråkigt faktiskt.

3 kommentarer:

  1. Bajsmobil! Du, om du känner dig ensammast nån mer dag så får du gärna hojta (på fejjan eller så), vore mysigt med en fika nån gång..!

    SvaraRadera
  2. Men du borde ju kunna gå & byta ut den?? Eller känner du ingen som kan låna ut en mobil så länge?
    Härligt att ses igår! Tyvärr tror jag inte det bli utgång imorgon då vårt flyg går tidigt lördagmorgon... :(
    Pusspuss, vi ses på gotland fina du!!

    SvaraRadera
  3. Annika: Ja! Jag fikar gärna någon dag!

    Lillan: Men var vill du sova då?

    SvaraRadera