onsdag 27 maj 2009

Trötter mitt i repen

Mitten av tredje repveckan. Om en vecka och ett par dagar är det premiär. De sena dagarna börjar ta ut sin rätt på kropp och röst. Efter repen slocknade jag i min säng och har sovit i tre och en halv timme. Missat Jockes födelsedagsfirande på Harrys men behövde nog vilan.

Längtar lite hem och lite till Malmö och lite till Umeå (såg just en vän från Ume på Kulturnyheterna, heja Deportees!).

Imorgon är det tre dagar kvar till ledighet. Ska försöka hålla energin till dess. Önskar att jag hade mina syskon, mina vänner, föräldrar och min egen säng nära nu så jag kunde krypa upp hos dem och inte säga någonting, utan bara vara.

4 kommentarer:

  1. jag tror bestämt du längtar MEST av allt till malmö. Jag menar. Vem längtar INTE till malmö? Städernas stad? Sveriges Berlin? den 162-språkiga staden? Afghan Shamshad livs? Känn frestelsen och kom nu hit och hälsa på en sväng. Jag ska ta hand om dig. Puss o kram.

    SvaraRadera
  2. Lovar dej en kram innan repet om en timme min vän!

    SvaraRadera
  3. Snus i nacken från mamma. Har också massor med hälsningar till dig från släkt och vänner. Alla tycker så mycket om dig. A butterfly child so free and so wild. Behöver själv lite moraliskt stöd - moster Babs har varit här och druckit upp Jakobs bers och snott min bilnyckel. Passa dig för Umeborna asså!

    Cool Cat

    SvaraRadera