onsdag 6 maj 2009

På G

Klockan är halv tre. Jag håller på och packar nu... Är faktiskt riktigt effektiv. Iallafall ända tills jag började kolla efter kameror på Tradera. Måste fan slagga nu.

Imorgon ska jag:
  • Agera mellanhand åt en vän i Vimmerby
  • Äta frukost kl 9 med två vänner vid Tekniska Högskolan
  • Packa klart hela lyan - OBS! Major Project!
  • Flyttstäda
  • Tvätta
  • Träffa min älskade Sandra som är hemma från Australien en kortis
  • Body Pumpa kl 12 med Lillan
  • Fixa i ordning allt som ska fixas
  • Äta middag med farsan
  • Spy av trötthet

2 kommentarer:

  1. Vilken lång dag du måste ha, tur att du va uppe i ottan!

    SvaraRadera
  2. Usch usch. Har nyss flyttat sa du har min fulla sympati for hur jobbigt det ar, och da har jag anda langt ifran ett helt bohag att slapa pa. Kampa pa.

    SvaraRadera