fredag 8 maj 2009

Back in Vimmervillage

Jaha. Då var jag här. Igen. I Vimmerby.

Jag tror ju att tiden har stått still här.

Igår när jag kom till den tomma lägenheten där jag ska bo med Malin och Jerry blev jag väldigt melankolisk och längtade hem. Och efter... typ att allt skulle vara som förra året när allt var nytt och spännande och häftigt.

Idag har jag träffat hundra pers på en gång som jag tycker så mycket om. Jag har handlat blommor till balkongen (inga dildos denna gång) och vin till imorgon. Nu har jag läst manus med min nya Mattis som bor i huset mittemot. En underbar man som jag hade hur skoj med som helst. Vi kommer ha skitkul i sommar hoppas jag.

Mycket snurrar i skallen just nu. Både skitspännande, glada och fina känslor men också jobbiga neggotankar. Imorgon börjar vi dock repa och då kommer jag inte ha tid att tänka på nåt annat än det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar