lördag 23 maj 2009

Ambulanser och börsmäklare


Ojojoj. Dålig bloggerska jag varit på sista tiden. Massa saker har hänt.

Jag har varit i Linköping och haft en fantastisk ledig dag. Jag har repat och repat och idag har jag varit på akutmottagningen med min kollega som fick en allergisk chock.

Akutmottagningen i Vimmerby stänger kl 14. Som tur var kom en ambulans förbi just som vi satt där i förtvivlan och vi hann stanna den och få hjälp. Nu är det ledigt imorgon för mig och mina sambos och vi ska ha partaj. Det sitter just nu 10 personer bakom mig och skriker, de håller på med nåt galet börsmäklaraktigt kortspel... Snart kommer 20 till.

Ojojoj. Bra på att leva är jag iaf just nu.

1 kommentar:

  1. Bra att en akutmottagning stänger kl 14! Efter kl 14 tycker jag ändå inte att folk ska skada sig eller bli akut sjuka. Lite får man ju planera också..
    Hur gick det för din kompis?

    SvaraRadera