söndag 17 maj 2009

Ett icke-livsinlägg


Nu är jag hemma igen från parken. Mina kollegor är verkligen så jävla bra. Är mäkta stolt. Har dessutom redan fått leka med några ungar. Sen har jag "gjort stan" en söndag i Vimmerby. Det innebär en trip till ÖB och ICA Kvantum. Den röda peston för 10kr på ÖB har blivit hett byte för alla på jobbet och jag handlade på mig ett lager för den närmsta framtiden. Nu har vi möblerat om i vardagsrummet med de snygga tapeterna... Och nu kom Hannah o vi ska äta mat.


Herregud. Det händer verkligen inte så mycket här... Det är inte förrän jag ska blogga som jag märker vilket icke-liv jag lever, men om jag ska vara ärlig så stormtrivs jag. Än så länge.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är intressant och roligt och jag är jätteglad att du trivs. Fast det förbryllade mig lite att rubriken var ett icke-livsinlägg som till stor del går ut på att du handlar livs. Och var kommer glorian ifrån? Jag såg nog halofenomenet på bilden av dig - har du varit på väckelsemöte nu igen?
    Cool Cat

    SvaraRadera
  2. Skönt att du garderar med ett "än så länge". Annars hade jag blivit orolig.

    SvaraRadera