måndag 4 maj 2009

Att unna sig


Ok... Jag har packat. Lite liksom... Mest har jag dragit ner massa skit från vinden och förundrat mig över hur man kan samla på sig så många hundra kilo kläder utan att nån griper in. Men lite har jag faktiskt packat. Och det måste ju räknas.
Då måste jag ju unna mig nåt.
Alltså ska jag nu ta med mig skabbrosévinet på tetra som faktiskt är riktigt gott och dra mig bort till Kungsholmen. Där väntar glatt umgänge och frosseri i våfflor och... ja, skabbvinet då.
Mumma.

4 kommentarer:

  1. huh, bjuder jag på våfflor? ojdå. måste handla... :P

    SvaraRadera
  2. Hahaha. Det hade varit spännande va? Med en våldgästning samma kväll du kom hem :D /J

    SvaraRadera
  3. Vad är det du har i pannan? Det ser ut som att den KLIAR!

    / Rob the snob.

    SvaraRadera
  4. Jaaa, just det. Jag umgicks ju i fem dagar med en med böldpest. Fan, tänk om jag blev smittad!

    SvaraRadera