lördag 30 maj 2009

Joggar och öltält

Igår tog jag en springrunda i urskogen efter jobbet för att rensa tankarna lite. Det var den bästa joggingrundan nånsin tror jag. Hade så mycket annat att tänka på så jag han inte ens märka om det blev jobbigt.

Idag är det helt sjukt bra väder och riktigt stekande sol. Skönt att få vara utomhus och repa hela tiden men man blir vansinnigt trött och varm. Nu har jag just kommit hem till mina underbara sambos och snart ska vi åka ner till en av sommarens största händelser i Vimmerby, nämligen öltälten!

Det är alltså några tält som placerats mitt i byn där man kan köpa öl och så brukar det vara ett live-cover-band. It's gonna be wiiild.... ;)

1 kommentar:

  1. Öltält med coverband is da thing! Ser själv fram emot en sån kväll i Bastuträsk i sommar.
    Kanske blir det efterfest i Röjnoret? Vad bra att du har kul med dina sambos. Man måste släppa bekymren ibland. Men tänk om man hittade hundra spänn för varje jobbigt telefonsamtal - då skulle man vara en rich bitch!
    Cool Cat
    Egentligen borde du tappa ett par hundra på vägen bara för Madmans sköna kommentarer

    SvaraRadera