lördag 9 maj 2009

Första repdagen

Vilken jäkla repstart!

Jag är helt slut, men har haft det fantatsiskt bra! Långt infomöte på förmiddagen och sen miljörep och sångrep på eftermiddagen. Dessutom hann pappa komma hit på förmiddagen med alla mina grejer och min cykel!!! Den måste man ha här i Vimmerby för annars förgås man (omedveten briljant ordvits).

Sjukt kul att sätta igång med rep och alla medspelare verkar grymma. Johan Ringström (en av mina Mattisar) är lööövely och vi kan lattja som tusan redan.

Imorgon är alla lediga och det betyder att ikväll är det fest! Förra årets första fest slutade med att jag skrek sönder rösten för att jag skulle impa på alla med sångliga insatser. De lät antagligen förjävligt redan då och ännu jävligare blev det under resten av sommarn. Men NU ska jag minsann vara försiktig och bara sitta i ett hörn och försöka lyckas med kombon mystisk och vulgär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar