måndag 18 maj 2009

Gramse


Just precis nu är jag lite sur för att:
  • det är typ sommar och jag har skidunderställ
  • det regnar
  • jag har 4,5timmars håltimme
  • jag borde repa ensam men är lat
  • jag inte handlade godis på väg hem
  • jag saknar människor

Nu ska det kanske bli mer livat för nu ska jag till Apoteket för att hämta ut ett recept till Hannah. "Men hur i allsindar ska nu det gå till?" Tänker kanske ni som vet att man måste legitimera sig för att hämta ut personliga recept.... Ja, det kan ni få klura lite på. Men jag kan säga såhär. Tur att det inte står hur lång man är på ens legitimation...

2 kommentarer:

  1. åh din lilla lagbryterska...
    skaffa skype?!
    jag drar ti barcelona om en vecka, jag har börjat stå i kassan på jobbet, jag ska på fetbra konsert imorn, nu ska jag hänga tvätt, peppppppilipepppp!!!

    SvaraRadera
  2. Varför är det tur att längden inte står på leget? Har du blivit liten som ena tesked? Eller står frisyren för någonting annat? Går du på pingstförsamlingens tältmöten där nere i Småland?

    Orolig mamma

    SvaraRadera