fredag 15 maj 2009

En liten summering


Idag har vi haft födelsedagsfrukost för älskade söta fröken Molin och nu har mina båda sambos skyndat iväg till parken för sin premiärdag. De jobbar båda två i Katthult och tillsammans med Pippimiljön har de premiär idag. Spark spark.


De senaste dagarna har varit minst sagt händelserika. De har innefattat bland annat:


  • En timmes bussfärd i trevligt sällskap av vd:n på jobbet.
  • En FET konsert på Goben tillsammans med älskade Lillan.
  • Ett regissörbyte
  • Intensiva rep
  • Fjärilar i magen
  • Kollektivkänslor
  • Lycka

Nu ska jag strax möta upp mina kollegor som bor mittemot och sen ta mig till danslokalen för dagens rep. Goa dagar än så länge.

1 kommentar:

  1. Kollektivkänslor och lycka - kan det bli bättre? Vad glad jag blir älskling!

    Kram Mami

    SvaraRadera