söndag 28 mars 2010

Vart fan är min dag?

Men va fan! Varför är det ingen som längre informerar om de här jäkla tidsomställningarna? Som tur är har jag en mobil och en dator som är smartare än jag och ställer om sig själva. Men mig är det ingen som ställer om. Här vaknar man i godan ro och har plötsligt sovit bort en hel dag. Oschysst!

Igår var jag och brorsan på en FANTASTISK konsert på Annexet. Hoffmaestro och Chraa fick oss att dansa, hoppa, sjunga och svettas som apor. Givetvis lyckades vi gemensamt genomföra en av deras numer klassiska "stormningar" som går ut på att hela publiken följer sångaren när han springer från sida till sida av scenen. De tidigare spelningarna jag bevittnat har varit markant mindre så det var en obeskrivlig känsla att hela Annexet sprang som vettlösa fram och tillbaka över golvet. Ingen gjorde illa sig, alla tog hand om varandra. Vldigt fint var det. Tack för en grym julklapp Jake!

Igår var jag på Hötorget just innan stängning, så nu är mitt hem fyllt av tulpaner och påskliljor. Det är härligt att vakna då, trots att man är en hel jävla timme sen...

Eftersom jag fått uppmaningen att börja kondisträna dagligen ska jag nu ge mig ut på en kort runda innan frullen. Det köstar på, det köstar på. Ok. Nu ska jag bege mig... Nu.... Snart... Alldeles strax...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar