söndag 21 mars 2010

21/3

Idag fyller min bästa vän Anna-Lill år. Det är alltså en stor och fantastisk dag. Jag har turen att ha många goda vänner. Flera av vilka jag kallar mina bästa. Anna-Lill, jag vill verkligen att du ska veta att du har en alldeles speciell plats bland mina kamrater. Du är en förebild för mig tack vare ditt ödmjuka sätt, din ärlighet, din naturlighet, vänlighet, ditt coola sätt och din totala osjälviskhet. Att du dessutom är en så jävla begåvad sångerska, skådespelerska och dansare (ja, du ÄR en dansare) och vacker som en dag är ju bara en bonus. Jag är så otroligt glad att du har träffat kärleken Lillan. Vilken kärlek. En som verkligen är värd dig. Det är det verkligen inte alla som är, men i Keba har du hittat en jämlike i ödmjukhet, charm och älskvärdhet. Ni är så fina och vackra tillsammans och jag är så glad att vi får vara vänner och bo i samma stad. Jag ser fram emot att gå igenom livet tillsammans med er som vänner. Ni ska veta, båda två, att jag alltid finns här för er. Vänner som ni växer inte på träd!

Grattis mitt hjärta. Hoppas du har haft en fantastisk dag. Jag hoppas att jag får fira dig nu i veckan.

PUSS

1 kommentar:

  1. DU är så fin att jag blir alldeles överglad & rörd! Tack fina, fina du!

    SvaraRadera