måndag 8 mars 2010

Tjugotvå


Kan ni fatta att den här lilla gullestumpan fyller 22 år IDAG! Hon är mig så vansinnigt kär att jag inte riktigt kan beskriva det. Min älskade fina syster, som alltid är lojal, alltid fett snygg, alltid har snälla händer att klappa med om man är ledsen, alltid skrattar råast och roligast åt konstiga saker, alltid har svar på tal och som sjunger som den rockigaste av änglar.
GRATTIS MITT HJÄRTA. Hoppas att Paris är solig och roligt och ger dig den bästa av födelsedagar. Jag älskar dig!

1 kommentar:

  1. åååh, som den finaste presenten!!! jag älskar dig o saknar dig o tycker att vi kan låtsas att vi fyller år en gång i veckan var i sommar så kan vi dricka pommac o åka djurgårdsfärja o ha tårtpicknick o sjunga jamåhonleva...
    nu ska jag ut i solen o käka födelsedags/bakfyllebrunch med Madde!

    <3

    SvaraRadera