onsdag 10 mars 2010

Min idol


Herregud vad jag tycker om Robyn. Ikväll gick programmet Dom kallar oss artister på tvåan och idag var det Robyns program. Hon är så sjukt jävla bra på alla sätt. Coolaste bönan i stan liksom. Vill inte ens vänta till senare i vår när hennes nya album ska komma. Jag vill höra det NU! Man fick höra lite smakprov i programmet och jag älskar det redan.


I mitt nästa liv ska jag bli lika cool, snygg och framgångsrik som Robyn.


Kolla programmet på SVT Play om ni inte sett det redan. Hon avslutar med att sjunga Show me love i en ascool version mitt på plattan i Stockholm. Totalt knäckande.

2 kommentarer:

  1. Jag ÄSLKAR Robyn. ÄLSKAR!
    Hon är så jävla grym så klockorna stannar.

    Ungefär som du Jossan!:)

    Puss påre!

    SvaraRadera
  2. Håller helt meeeed! Go robyn.

    SvaraRadera