söndag 28 mars 2010

Jag skyller på piller


Konstig dag alltså.

Kom inte igång riktigt. Var sur, irriterad och opeppad på ALLT hela dagen. Tillslut gick jag och pumpade lite för att få upp energin. Det funkade rätt ok.

Sen gick jag och Robbie på promenad och handlade färskt bröd och lite godsaker till en middag. Nu har vi ätit räkor och vitlöksbröd, jag har klippt Rob i vardagsrummet (som också är sovrum, arbetsrum, danssal osv...), sen har jag övat en låt inför imorgon då det är dans och sångrep. Är helt avhängd och har en röst som inte varit med mig på en vecka.

Som tur är kommer min bästa vän Yai-Li och Robert så utomordentligt väl överens att de gått och tagit ett glas ihop, varpå jag kan sitta och repa och vara smånere själv. Vet inte vad som hände idag... Jag har längtat så mycket efter den här lediga veckan och så var jag tvungen att repa imorgon, så alla våra planer blev kullkastade. Vädret är uselt och jag har ont överallt. Det är säkert de där pillrena jag börjat äta igen.

Räcker det inte med att bli personlighetsförbytt EN gång i månaden som normalt? Ska det vara såhär nu? Att jag har finnar i hela fejjan och ett humör som får Ior att verka som ett under av positivitet?

Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh. Kom och peppa upp mig Jesus!

2 kommentarer:

  1. pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep epep pep pep pep pep pep pep :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
    Du är den du är! Du klarar allt! Du är vacker och stolt! Du är vänlig , du är söt, du är du!

    SvaraRadera
  2. Men! Vem du än är. Tusen tusen tack! Gulle gulle gulle!

    SvaraRadera