måndag 8 mars 2010

Ingen vanlig måndag

Nu är det måndag och i vanliga fall skulle jag varit på jobbet för längesedan...

Nu är det inte i vanliga fall eftersom jag ligger i min säng forfarande, men jag har inte sovit till nu, jag har varit en duktig flicka och skrivit tidrapporter till jobbet. Jag har sagt upp mig från dagis och slutar sista veckan i mars. Tydligen sved det lite eftersom de nu halverat min tjänst sista veckorna jag har kvar, för att typ make a statement eller nåt... Irriterande, men inte värt att tjafsa om.

Jag börjar alltså inte förrän klockan tolv och ska strax gå upp och äta frukost så att jag kan gå ut i solskensvädret sen. MYSIGT.

Ser fram emot att träffa Lillan på jobbet. Det var alldeles för längesedan nu. Och kan knappt vänta till jag får träffa alla barnen. Ujujuj vad jag kommer sakna dem när jag slutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar