måndag 8 mars 2010

Dumma dumma dom

Jag ramlade på gatan.

Ingen frågade hur det gick fast det var massor av folk där.

Pinsamt? Jovisst. Litegranna. Men mest ledsamt att alla är så självupptagna och har så bråttom att de inte kan fråga en medmänniska i total förödmjukelse och nöd om hon behöver hjälp.

Nu är alla ölkorvar jag köpte i Österrike slut. Det känns också väldigt ledsamt. Egentligen borde jag gå och träna, men jag är opepp. Ska kolla på Biggest Loser och se om jag får nån inspiration.

Något att verkligen glädjas åt dock är våren som är i antågande. Idag töade det ordentligt så att ismassorna utanför min dörr nästan försvann. Nåt annat som gjorde mig väldigt glad idag är alla fina barn och föräldrar som tydligen saknat mig på jobbet. Fick många goa kramar från mina underbara dagisbarn och många fina kommentarer från föräldrar som kom och hämtade på eftermiddagen. Usch vad jag kommer sakna alla gosiga pluttar.

1 kommentar:

  1. Söt du är som hittar inspiration i dem lite större människorna i Biggest; för själv är du ju ALLT annat än vare sig BIG eller en LOSER =)

    SvaraRadera