tisdag 16 mars 2010

På banan

Idag: på banan igen.

Body Pump efter jobbet och sen en improviserad middag på det och jag känner mig så jävla grym. Då kan jag fira med min gigantiska Milka-chokladkaka från Tyskland tycker jag.

Just nu kollar jag Hollywood-fruarna från igår på tv3-play, men det går så jäkla segt att buffra så jag hinner blogga under tiden. Få tv-program får mig att skratta högt, men jag måste erkänna att detta gör det. Maria Montezami, herregud, finns det någon roligare människa, på riktigt?
Jag skrattar åt nästan varenda grej männskan säger. Sen de där tantsnuskiga Lena och Päivi mår jag bara lite illa av. Men det är ändå underhållning på hög nivå.

Mina blogginlägg är jäkligt tråkiga nu förti´n. Jag vet. Det är bara det att det att det enda halvintressanta som händer i mitt rätt intetsägande liv just nu får jag inte skriva om... Men snart så. Snart får jag skriva lite om det. Till dess får ni nöja er med en uppdateringblogg från något som låter som en blandning av en tonåring, en pensionär, en dagisfröken och en döing.

Dagens bästa upptäckt: På Coop på Östgötagatan säljer de stora gula russin på lösvikt för 79 kr /kg! Världens bästa snacks (förutom Milka Choco and biscuit förstås...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar