lördag 27 mars 2010

Bloggförändringar

Åh mina små tussiga,bussiga läsare. Jag vet att jag är sämre på att uppdatera min blogg än jag brukar vara, men än så länge kommer det ju iaf ett inlägg om dagen...

Jag vet inte hur det kommer att bli med min lilla blorre en tid framöver... Måste tänka lite och ta ett beslut eller två. Lägga ner helt och hållet kommer jag "apselut inte" göra, men jag måste se över hur jag ska göra med vissa grejjor.

Min fantasi, mitt samhällsintresse och min förmåga att leva i en desillusionerad värld är just nu rätt begränsad och jag skriver ju i princip bara om mitt eget lilla betydelselösa liv. Nu kommer det i åtminstone två veckor framåt (framförallt nästnästa vecka) vara lite klurigt för mig att skriva om vad jag gör och tänker och däfrör kanske det blir lite glest mellan inläggen.

Men HÅLL UT!

Sen kommer det med all förhoppning dundra på igen som vanligt och ni får höra om papper i trosor, pms, träningsvärk, matorgier och semesterlängtan (nu när jag skrev ihop allt som min blogg faktiskt brukar handla om blev jag lite förskräckt. Detta måste ju vara den mest ointressanta bloggen of all time! Hur blev det såhär? Vem ska jag skylla på? Gud? Reinfeldt? Mig själv? Fan.).

Igår kan jag iaf säga att jag hade en heldag med massor av info sprudlande i huvudet, jag såg fler kändisar än vad som kan vara hälsosamt i ett och samma rum, jag fick pirr i magen av både glädje och skräck och jag avslutade dagen med en metal-konsert på Tjärhovsgatan som inspirerade till tusen. Sen somnade jag med kläder, linser och smink ochsov till tio.

Nu ska jag prova skor och bruncha med underbara Marit och Liz och en timma senare kommer min kärlek hit. Jippie yeayh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar