tisdag 16 mars 2010

Utsövd

Ujujuj, tre nätter knappt utan sömn tog till sist ut sin rätt. Igår somnade jag tio över sju och vaknade nu vid halv sju på morgonen. Skönt!

Tänkte egentligen detoxa mig lite igår och vara duktig med bra mat och träning, men det gick helt enkelt inte... Det blev bara sömn liksom. Det är ju inte dåligt heller, men idag ska jag försöka komma tillbaka på banan.

Det är så skönt att det börjat töa, men det är fortfarande så kallt. Tänk om en månad när det är så pass varmt att man slipper ullkappa och vantar. En månad går fort, men inte så fort som jag skulle vilja.

Helst skulle jag vilja att det blir vår redan på fredag när jag ska till Malmö och träffa Robert. Jag vet att jag har sagt det förr, men det här med distans är jobbigt. Särskilt när man har världens bästa kille kan jag tänka. Just det här att säga hej då hela tiden.

Nu ska jag hålla ut under min näst sista dagisvecka. Två veckor UTAN Anna-Lill på jobbet, vilket är väldans trist. Vilken tur att vi har världens gosigaste och gulligaste barn där i alla fall.

Ok, time for work.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar