onsdag 3 mars 2010

Sol, vind och vatten (i snöform)

Strckningen känns inte av så mycket och idag har vi åkt i St. Jacob i stålande sol och nypistade backar. Helt ljuvligt.

Har ju inte hunnit berätta att jag blivit tvungen att tacka nej till Astrid Lindgrens Värld i år. Känns oerhört trist. Dels för att jag blivit erbjuden en sådan fin och rolig roll och dels för att jag kommer att sakna så många underbara människor där. Men nu får jag helt enkelt satsa på att ha en minst lika underbar sommar i Stockholm, Malmö, Norrköping och Skellefteå och dessutom hinner nog jag och Rob med att resa någonstans. Just nu är jag väldigt pepp på att bila ner till Österrike och vandra i bergen. Det har jag gjort en sommar för längesen och det var helt fantastiskt.

Förresten kan jag varken komma in på hotmail eller facebook här i Matrei, så om ni vill kontakta mig, skriv som kommentar här på blorren eller messa mig. (Om ni vill att det sa vara hemligt så skriv det i kommentaren så publicerar jag den inte utan behåller den för mig själv).

Nu vankas bastu och öl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar