torsdag 4 mars 2010

Semester

Nu är jag bastad och mör efter en go dag i backen. Lite molnigt idag så det blev inte lika många åk idag som igår. Sikten försämras rätt drastiskt när molnen sveper in över bergen på så hög höjd.

Mäker att jag har rätt svårt att slappna av trots att jag är ledig. Har varit så mycket på en gång och när jag försöker bara slappa blir jag alldeles snurrig.

Egntligen skulle jag behöva ännu en semester efter denna, en med sol och bad och bokläsning.

Äsch, förlåt. Jag är faktiskt jättetacksam att jag är här. Det är ju fantastiskt att få åka skidor och basta och så. Det är ju bland det bästa jag vet till och med. Kan dock inte hjälpa att jag känner mig uppe i varv hela tiden. Kan inte släppa att jag inte kan kolla mailen heller, blir stressad av det. Ja, det var väl bättre förr helt enkelt.

På hemvägen kommer jag kanske att få pussas med min älskade i ca tio minuter och det är ju bättre än vilken solsemester som helst.

TACK för att ni är så gulliga och kommenterar. Det gör mig lite lugnare i all semesterstress.

Ps. Reklamen för premieobligationer med klipp från Svt:s Lilla Sportspegeln är bland den roligaste jag har sett. Jag skrattar så jag får tårar i ögonen samtidigt som jag vill strypa den lille idioten.

2 kommentarer:

  1. Åh reklamen e sååå rolig!!

    SvaraRadera
  2. ja, reklamen för premieobligationer är jättekul, men kom ihåg att den inte är på riktigt :)

    SvaraRadera