fredag 7 november 2008

Varför är det så svårt...?

Ja, varför är det så svårt att komma upp om mornarna? Jag har sovit i sju och en halv timme. Brukar ju sova åtta timmar men gick o la mig så sentoch vill liksom komma upp innan dagen redan har börjat. Har ju haft lyxen idag också att kunna ligga kvar i sängen och läsa DN. Det är verkligen en ypperlig start på dagen. Men nu måste jag ju ta mig upp också. Klockan är ju halv tio och jag skulle kunna få hur mycket som helst uträttat. Träna, baka, diska, skriva vykort, öva monologer...

Jajaja, jag ska komma upp. Men först måste jag bara kolla upp färdalternativ till en som ska komma från Göteborg idag. SJ-biljetterna på Tradera fanns inte ens och de ordinarie biljetterna kostar 900 spänn med regionaltågen! Inte ok! Ska kolla nu om det finns några luftballonger, flygande mattor eller kamelsafaris till Stockholm idag. Vill ju att du ska komma nu, nu, nu!

Ciao for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar