onsdag 26 november 2008

Bakis efter två öl...

Nu är det lunch och jag är så vansinnigt trött. Har ju inte tränat på flera dagar och gissar att det är där problemet ligger... Och att jag drack två öl igår, alkohol är ju aldrig bra... Och att jag kom hem typ vid tre igår natt bidrog ju inte heller till världens piggaste dag på jobbet idag. Jag och Lance Hammer drog till Riche efter att hans film Ballast premiärvisats på Saga och frågestunden var slut. Tydligen var det hans sista "Questions and answers" på Ballast efter att ha åkt runt med den i ett års tid, så en liten trip till Riche kändes motiverad. Det var verkligen superintressant att ha honom här och jag har lärt mig massa bra och roliga saker. Om varför man firar thanksgiving, om the plastic sea, om Mississippideltat, om astrologi och om USA i allmänhet. Jag ska absolut vara gästvärd nästa år också om jag kan. Har ju inte sett någon film än men det hinner jag kanske ikväll... Just nu känns dock gymmet mest viktigt att besöka så att jag får igång lite energi till min sexdagarsvecka.

2 kommentarer:

  1. Jajaja, men LÅG ni med varandra...det undrar jag?
    Hehehe...

    SvaraRadera
  2. Hahaha, NEJ. Det gjorde vi sannerlgen inte!Inget liggande här inte. Jag är ju en upptagen kvinna. Men det var ju kanske dumt..? Han var ju faktiskt regissör från Los Angeles... Doh!

    SvaraRadera