tisdag 18 november 2008

Imorrn smäller det

Idag har jag repat med Jens. Han är sannerligen bra. Jag gillar honom så himla mycket och är så glad och stolt att han numer är medlem i min familj. Två och en halv timmes intensivt repande av monologer och jag hade roligt hela tiden. Imorgon får det gå som det går, men jag ska försöka ha roligt då med. Nu har jag badat och pratat med Daniel i telefon. Ska gå och lägga mig tidigt så jag orkar cykla ut till Gärdet imorgon vid 7 tiden på morgonen. Först ska jag dock kolla lite på Tv4's webbtv och kanske äta lite godis som Sarah lämnat.

Håll tummarna för mig imorgon förmiddag! Pussar och kramar

4 kommentarer:

  1. Lycka till så himla super-mycket! Jag tror på dig som aldrig förr! (Och då ska du veta att jag har alltid har trott på dig väldigt mycket!) Jag ska hålla tummarna hela dagen!
    Vad fin din blogg blivit förresten! Puss!

    SvaraRadera
  2. Vem f-n är Jens??? Repar du till Scenskolan?

    SvaraRadera
  3. Tack fina fina Isa! Jag tror på dig också! Det hoppas jag verkligen att du vet! Jag har faktiskt trott på dig sedan vi träffades på sommarkursen på Strömbäck! Hur går det däruppe?

    Fredrik!
    Jens är en mycket begåvad man som dessutom är jävligt rolig. Han går på Dramatiska Institutets regiutbildning och gifte sig dessutom med min kusin i somras. Och ja, det var scenskolemonologer som repades. Och idag var det dags för Stockholmsprov. Tack för senast förresten. Jag har sällan haft så sjukt roligt i vuxen ålder. Ni i trenchcoats och mustascher och Nilo som skrattade hysteriskt från första sekund ni kom på scen. Helt ljuvligt. Hälsa din mamma som var oerhört trevlig!

    Ok, jag är rookie på det här med bloggkommentarer... De ska inte vara såhär långa va????

    SvaraRadera