lördag 15 november 2008

Bakis på jobbet

Igår var en rolig dag. Sarah, jag och Hannah drack två flaskor vin och sågade Idoldeltagarna, Idoljuryn och Peter Jihde. Till det åt vi Edame-sojabönor och popcorn. Sen kom Yai-Li och hennes kompis Fredrik med en flaska vin till och när vi hade slurkat i oss den med bar det av till Imperiet i skrapan. Där träffade vi Eva och Briggert och av en slump var Fredrik Östling där också. Superskoj var det. Och alla blev ganska packade. När det stängde gick vi hem, alla söderflickorna till sig och Sarah sov hos mig. Supermys har det verkligen varit att ha henne här! Hon är en sån otroligt underbar person och jag önskar verkligen att jag kan flytta till Malmö så att jag får hänga med henne mer!

Det blev ganska mycket prat innan läggdags vilket var kanonkul och bra men ojojoj va trött jag var i morse. Huvudet värkte och benen var helt stumma av både träningsvärk och för lite sömn. Cyklade iaf till jobbet och var där kl 9.00. Nu har jag lunch och det är sjukt skönt att sitta ner ett tag. Nu är det bara 3 timmar och 45 minuter kvar. Ska proppa i mig mer godis och vindruvor så att jag orkar hela vägen. Sen borde jag repa monologer, men det vette sjutton om det kommer gå...

Det bästa som kunde hända nu var ifall nån var hemma och hade gjort middag när jag kom hem. Lite obehagligt också såklart, om det var nån jag inte kände... Men bara jag skulle få käk skulle jag vara rätt nöjd tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar